loading...
فـــوتـــبال آنلایـــن
Mohammad ABZ بازدید : 49 شنبه 10 دی 1390 نظرات (0)
آقای کوشا موافقت نکردند که من از سایپا جدا بشوم. دلایلی هم که برای من آوردند، کاملا منطقی بود و من صحبت دیگری در این زمینه ندارم
امین منوچهری: از آقای قلعه نویی متشکرم/ من و کریم باید 30 گل بزنیم

به گزارش فوتبال انلاين با بازگشت تیم سایپا از اردوی ترکیه، تمرینات این تیم برای حضور در دور برگشت لیگ در زمین ایران تایر دنبال خواهد شد. امین منوچهری، مهاجم سایپا که به طور جدی مورد درخواست تیم تراکتورسازی بود، در نهایت در جمع نارنجی پوشان باقی ماند.

منوچهری در این باره می گوید: «در اردوی ترکیه هم با آقای قلعه نویی گفت و کردیم ولی باشگاه اجازه نداد که من این فصل تیم را ترک کنم. البته من می خواستم قرضی به تراکتورسازی بروم تا محیط جدیدی را تجربه کنم، اما در نهایت آقای کوشا موافقت نکردند که من از سایپا جدا بشوم. دلایلی هم که برای من آوردند، کاملا منطقی بود و من صحبت دیگری در این زمینه ندارم و امیدوارم که با سایپا شرایط بهتری پیدا کنم.»

 

این مهاجم بلندقامت ضمن تشکر از امیر قلعه نویی می گوید: «احساسم این بود که می توانم در تیمی که آقای قلعه نویی سرمربی اش است راحت تر کار کنم، چراکه فکر می کنم سیستم بازی مورد علاقه ایشان با نوع بازی من همخوانی دارد و من بیشتر در موقعیت گلزنی قرار می گیرم. از آقای قلعه نویی هم به خاطر این توجه ممنوم و امیدوارم روزی بتوانم شاگردی ایشان را تجربه کنم.»

منوچهری در پایان می گوید: «در ترکیه روزی سه جلسه تمرین می کردم و به نظر خودم خیلی آماده ام. امیدوارم با شروع نیم فصل دوباره روند لزنی هایم را شروع کنم و حقیقتش آرزویم این است که آخر فصل با کریم انصاری فرد، روی هم 30 گل زده باشیم که واقعا هم دور از دسترس تیم ما نیست.»

برچسب ها امین منوچهری ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 86
  • بازدید کلی : 4,282