loading...
فـــوتـــبال آنلایـــن
Mohammad ABZ بازدید : 36 شنبه 10 دی 1390 نظرات (0)
تيري در370 بازي 226 گل براي اين تيم لندني به ثمر رساند و اين يك امار فوق العاده است اين تعداد گل به اين معناست كه تيري انري بهترين گلزن تمام تاريخ باشگاه ارسنال مي باشد
همه در انتظار بازگشت تی تی آنری

 به گزارش فوتبال آنلاين تيري انري بازيكن 34 ساله فوتبال اروپا دوباره به ارسنال امد. اين خبر يكي از جذاب ترين خبرها براي دوستداران فوتبال است هرچند كه اين انتقال 2 ماهه و اين انري ان تيري اماده 10 سال قبل نباشد.

هنوز گلها و بازي هاي زيباي اورا با لباس قرمز رنگ ارسنال فراموش نكرده ايم انري براي ارسنال بازيكني بود كه هر لحظه بوي گل ميداد و واقعا يكتنه ميتوانست نتيجه را به نفع ارسنال برگرداند. 

    تيري در370 بازي 226 گل براي اين تيم لندني به ثمر رساند و اين يك امار فوق العاده است اين تعداد گل به اين معناست كه تيري انري بهترين گلزن تمام تاريخ باشگاه ارسنال مي باشد.چه جالب است هنوز 2 ماه نگذشته از پرده برداري از تنديسي كه باشگاه ارسنال به پاس تشكر از انري به عمل اورد مجسمه اي كه براي خود انري هم شگفت انگيز يود.


انري به نظر اماذه ميرسد اين را ميتوان از بازي هاي اخير او در ليگ ام ال اس در نيويورك ردبولز فهميد و حتي از تعريف و تمجيد هايي كه بازيكنان ارسنال به خصوص الكس سانگ از او به عمل اورده دانست.به هر حال طرفداران ارسنال از تي تي انري خود خاطرات بسيار خوشي دارند خاطراتي كه پس از رفتن او يه هيچ عنوان حتي سايه اي از ان روز هاي خوش را نديدندو بايد منتظر نشست و ديد كه ايا تيري ميتواند در تكرار ان روز ها هرچند در اين فرصت بسيار كم به پروفسور ونگر كمك كند يا كه خير.طرفداران ارسنال به معناي واقعي انري را دوست دارند انها پت ويرا دنيس برگكمپ توني ادامز ديويد سيمن و... و حتي سسك نوظهور را هم محبوب خود ميدانند ولي تي تي براي انها چيز ديگري ست .اين نكته را ميتوان از بازي بارسا ارسنال در جام قهرمانان در يافت. در حاليكه انري در اوج ارسنال را ترك كرده بود و اين بار به عنوان رقيب در مقابل انها مي ايستاد ولي انها او را رقيب نميدانستند و حتي از بازيكنان خودي بيشتر تشويق كردند درست مانند استقبال از بكام در بازي ميلان من يو در منچستر.

البته با امدن او بار مسئوليت بسيار زيادي كه بر روي دوش ون پرسي ست كمي كاسته ميشود و انري اورا در اين امر مطمئنا كمك خواهد كرد. از همين الان منتظر ديدن انري در لباس ارسنال هستيم.

بيوگرافي:

تيري دانيل انري متولد 17 اوت 1977 در اسون فرانسه.آنتونی هانری،پدر او اصالتا اهل گوادولوپ  ومادرش اهل مارتینیکه هستند.

سوابق:

تيري زماني كه 8 ساله بوذ فوتبال خود را ازتيم ليس اوليس اغاز كرد و در انجا به عنوان يك مهاجم سرعتي و گلزن شناخته شد  پس از ان انري در سال 95 به تيم محبوب و خوش لباس موناكو رفت و پس از 3 سال در سال 98 به جمع خروس هاي اروپا دعوت شد.

او در سال 99 و پس از بازي هاي درخشان در لوشمپيونه به تورين رفت و پيراه يووه را به تن كرد و يك فصل كاملا نا اميد كننده را سپري كرد.

او فصل بعد به دعوت مربي سابق خود در موناكو به ارسنال و ونگر پيوست.او که جای آنلکا را در آرسنال گرفته بود فورا به قالب یک مهاجم کلاسیک در آمد.تاکتیکی که در ابتدا او را زیر فشار سنگین انتقادها قرار میداد.او در ده بازی اولش هیچ گلی نزد،اما به سرعت توانایی گلزنی اش را به دست آورد و در اولین فصل با زدن 26 گل تاکتیک ونگر را به تاکیتیکی مناسب و مثمر ثمر در دراز مدت تبدیل نمود.

او سپس در سال 2007 در حاليكه كاپيتان توپچي ها بود به نوكمپ رفت تا ابي واناري بپوشد.و پس از 3 سال سر ازتيم رد بولز امريكا در اورد و حالاهم كه قرضي به ارسنال امده.

عناوين:

قهرما نی لوشا مپیونه فرانسه با مونا کو - دو بار قهرما نی لیگ بر تر ا نگلستا ن 2002 .2004 - سه قهرما نی جا م حذ فی ا نگلستا ن 2002 . 2003 . 2005 - یک قهر ما نی سو پر جا م جزیره 2004

قهرمان جهان در سال 98 و قهرمان اروپا در سال 2000جام کنفدراسیون ها 2001 به همراه تيم ملي فرانسه

عناوين شخصي

مرد بر تر فو تبا ل اروپا در سا ل 2004 از نگا ه مجله ورلد ساکر - بر تر ین گلزن لیگ بر تر در فصول2004 2006 - بهترین بازیکن کشور فرانسه ۲۰۰۲ . ۲۰۰۳ . ۲۰۰۴ . ۲۰۰۵

برترين بازيكن سال 2004 جزيره

1 عنوان اقاي گلي ذر لوشامپيونه

نكته:

اين بازگشت به شكل عجيبي ما رو به ياد همين اتفاقات اين چند روز اخير فوتبال داخلي خودمان مي اندازد جايي كه مهدي مهدوي كيايي كه مجسمه نميخواست وفقط فقط درخواست داشت تا 4 5 ماهي را براي قرمزپوشان تهراني بازي كند و سپس از فوتبال خداحافظي كند كه حيف......(منبع گل)

برچسب ها تی تی آنری ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 114
  • بازدید کلی : 4,310